Back to Top

Zeskamp

Verenigingen, vriendenclubs, kennissen en zelfs collega’s gaan de strijd met elkaar aan tijdens de ... Vierdaagse Zeskamp. Wie weet de ludieke, sportieve én ieder jaar weer andere spellen te winnen en scoort zo genoeg punten om met de winst naar huis te gaan? De Zeskamp beschikt over voldoende ingrediënten voor een middag vol hilariteit, strijdlust en wellicht zelfs een beetje leedvermaak.

Teams
Ieder team telt minimaal zes personen en een captain. De captain mag ook mee spelen met de spellen, maar geeft ook aanwijzingen en commando’s. De captain bevindt zich alleen op het wedstrijdterrein als zijn of haar team aan de beurt is. Voor aanvang van de Zeskamp wordt de captain tijdens een speciale avond bijgepraat over alle spellen die de teams te wachten staan.

Voor de eenlingen onder ons
Wil jij graag meedoen maar heb je geen team? Of heb jij wel een team maar niet genoeg mensen? Meld je dan aan met hoeveel je bent en je telefoon nummer en wie weet kunnen we jullie koppelen aan elkaar om alsnog een team te vormen en naar de overwinning te gaan!

Joker
Vergeet ook geen Joker te maken. Je kunt hiermee extra punten behalen bij een - voor de start bepaald - wedstrijdonderdeel. Daarnaast wordt de Joker zelf ook beoordeeld. De joker moet minimaal dertig en maximaal honderd centimeter hoog zijn, tussen de twintig en zestig centimeter breed en de steel - doorsnede bezemsteel - dient tussen de zestig en honderd centimeter te zitten.

Iedereen speelt mee voor eigen risico! Voor het geval een deelnemer aan een andere deelnemer letsel zou toebrengen, wordt er vanuit gegaan dat alle spelers een WA-verzekering particulieren hebben.

Durf jij deze uitdaging aan en wil je meedoen aan de ... Vierdaagse Zeskamp? Mail dan jullie teamnaam, teamcaptain en contactgegevens van hem/haar en het aantal teamleden naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..